واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
سرخط خبرها

موزه جواهرات ملی بازگشایی شد| جزئیات زمان بازدید از موزه جواهرات ملی

  • کد خبر: ۱۴۷۵۲۳
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
موزه جواهرات ملی بازگشایی شد| جزئیات زمان بازدید از موزه جواهرات ملی
خزانه جواهرات ملی پس از حدود سه سال تعطیلی به مناسبت دهه فجر و به مدت محدودی، بازگشایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، خزانه جواهرات ملی زیرمجموعه بانک مرکزی است که بنا بر اطلاعیه جدید آن، به مناسبت دهه فجر از روز چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه تا چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱، به جز روز‌های پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل، قابل بازدید خواهد بود. بازدید از خزانه در روز‌های مشخص شده از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ امکان‌پذیر است.

موز جواهرات ملی ایران کجاست؟

‌برای بازدید و تهیه بلیت از این مجموعه می‌توان به محل خزانه جواهرات ملی در خیابان فردوسی تهران، نرسیده به چهارراه استانبول، نبش کوچه بانک مرکزی، ساختمان بانک مرکزی مراجعه کرد.

گنجینه بی‌مانند «خزانه جواهرات ملی» مجموعه‌ای از گرانبهاترین جواهرات جهان است که در قرون و اعصار مختلف گردآوری شده است. خزانه فعلی جواهرات در سال ۱۳۳۴ ساخته و در سال ۱۳۳۹ با تاسیس بانک مرکزی ایران افتتاح و به این بانک سپرده شد و اکنون نیز در صیانت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

الماس دریای نور، جقهٔ نادری، تاج پهلوی،  تاج کیانی،  کرهٔ جواهرنشان، تخت طاووس و تخت نادری از جمله شاخص‌ترین آثار و جواهراتی است که در این گنجینه نگهداری می‌شود.

عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ چندی پیش، پس از حاشیه‌هایی که درباره گنجینه جواهرات بانک مرکزی پیش آمده بود، از این گنجینه بازدید کرد و در عین حال که وجود دو تاج سلطنتی را در این مجموعه تایید کرد و گفت که از مسؤولان خزانه جواهرات بانک مرکزی درخواست کرده امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.

خزانه جواهرات بانک مرکزی همزمان با همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل شده بود که ادامه دار شدن این تعطیلی، به انتقال این گنجینه به خزانهٔ جدید بانک مرکزی در تپه‌های عباس‌آباد تهران که درحال ساخت است، ارتباط داده شد.

قیمت بلیط موز جواهرات ملی

تا فروردین ماه سال گذشته قیمت بلیط موزه جواهرات ملی ایران برای بازدیدگنندگان داخلی ۶ هزار تومان و بازدیدکنندگان خارجی: ۵۰ هزار تومان و برای دانشجویان و دانش‌آموزان ۳ هزارتومان بوده است. اما اکنون بعد از بازگشایی مجدد این موزه پس از سه سال نرخ جدیدی برای بازدید اعلام نشده است.

موز جواهرات ملی باز است؟

این موزه به مدت سه سال تعطیل بود. اما اکنون به مناسبت ایام الله دهه فجر بازگشایی شده است. بنا بر اطلاعیه جدید این موزه، به مناسبت دهه فجر از روز چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه تا چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۱، به جز روز‌های پنجشنبه، جمعه و روز‌های تعطیل، قابل بازدید خواهد بود. بازدید از خزانه در روز‌های مشخص شده از ساعت ۱۴ تا ۱۶:۳۰ امکان‌پذیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->